BGRAM doporučuji všemi deseti. Majitelka Katka je člověk, který mě naučil milovat Instagram a přistupovat k této sociální síti s hravostí, a nikoliv s nechutí, jak tomu bývalo dříve.
Proč má váš Instagram pěkný feed a nulový dopad
Spousta firem má na Instagramu všechno "správně". Pravidelný obsah, sladěné barvy, moderní formáty. Ale výsledky?...
Jak si firmy (ne)nastavují cíle na sítích
Naučte se, jak si nastavit cíle na sociálních sítích, které dávají smysl. Vyhnete se prázdným...
Každý píše jinak. Kdy je to v pohodě a kdy už značka ztrácí tvář
Co se děje, když na firemním obsahu pracuje víc lidí a nikdo nehlídá styl? A...
Jak reportovat dopad, když značku nejde změřit jedním číslem
Jak obhájit značku před vedením firmy, i když vám v ruce chybí tvrdá čísla. Praktický...
Instagram pro značky, které to myslí vážně: Průvodce bez omáčky
Instagram může být silný nástroj. Ale jen pokud víte, proč ho používáte a co od...
5 nejčastějších problémů firemního Instagramu v rukou přetíženého markeťáka
Instagram není jen výkladní skříň. Pokud ho ve firmě řeší přetížený markeťák bez opory, vzniká...
Testovali jsme Instagram Edits: V čem je nový editor lepší, v čem zatím pokulhává?
Otestovali jsme Instagram Edits. Výrazně lepší kvalita videí, ale také řada limitů, které zatím brání...
Instagram není jen hezká nástěnka. Je to kanál, kde reálně tečou peníze. A nejen Metě
Instagram už není jen na budování značky. V článku ukazujeme, kolik peněz na něm firmy...
Co si o vás myslí Meta? A proč to ovlivňuje, co na Instagramu vidíte
Jak Meta odhaduje pohlaví uživatelů? A co když se splete? V článku ukazujeme, proč to...