Dnes se s vámi chceme podělit o několik zásadních informací týkajích se profesionálních účtů na Instagramu: Tedy FIRMA vs. TVŮRCE.
Můžete totiž narazit na situaci, že budete nad účtem tvůrce silně uvažovat a naopak, ale narazíte na technická omezení.
Zvlášť, když se budete chtít pustit do placených reklam nebo předat svůj účet nějakýmu profíkovi, aby se vám o něj začal starat. MRK MRK. 😉
Jak jsme v BGRAM zjistili, tak je to pro mnoho lidí často velmi zapeklité téma, ve kterém lze velice jednoduše udělat chybu.
Profesionální účty na Instagramu můžete nastavit buď jako firemní účty, nebo jako účty tvůrce
- Účty tvůrce jsou ideální pro veřejně známé osobnosti, tvůrce obsahu, umělce a influencery.
- Firemní účty zase pro podnikatele a firmy, kteří mají ambici se rozvíjet a oslovovat další zákazníky.
Jsme přesvědčeni, že výběr správného typu účtu na Instagramu je pro úspěch klíčový.
Jaký je rozdíl mezi firemním účtem a účtem tvůrce na Instagramu
Když převádíte OSOBNÍ (tak totiž vzniká každý nový účet na Instagramu) účet na profesionální, nese to určitá omezení, pokud jde o některé aktivity na Instagramu.
- Firemní účty nelze nastavit jako soukromé. Transparentnost je klíčová!
- Pokud je váš profesionální účet na Instagramu propojen se stránkou na Facebooku, můžete svůj obsah (posty, Stories, Reels) sdílet výhradně na této stránce. Žádné křížové publikování na jiné stránky nebo osobní profily na Facebooku.
Pokud jste si k Instagramu připojili špatnou Facebook stránku (toto řešíme v poslední době často), budete muset přepnout zpátky na osobní účet.
Po přepnutí zpět si budete muset znovu nastavit profesionální účet a vybrat novou Facebook stránku, kterou chcete k Instagramu připojit.
Pozor! Tento proces VYMAŽE KOMPLETNÍ DATA z vašich přehledů na Instagramu.
Proč je to tedy zásadní?
Často se na konzultacích setkáváme s lidmi, které si (někdy neúmyslně) přepnuli účet (nebo jim jej přepnul někdo třetí), čímž přišli o měsíce nebo dokonce roky cenných dat. Může být frustrující začínat od nuly.
Proto před takovými změnami důrazně doporučujeme audit Instagramu, abychom společně zjistili, jak na tom jste, na co se máte zaměřit, jaká data si zazálohovat a poté vás převodem provedeme.
Zároveň zkontrolujeme, jestli máte v Business Suite všechna práva k používání svého Instagramu, jestli někde nevisí nějaké staré žádosti, jestli náhodou k Instagramu nemá přístup ještě někdo z minulosti, kdo ho mít nemá a tak dále.
Nebojte se na nás obrátit a předem se poradit. Než se s námi pustíte do konzultace, auditu nebo technického poradenství, rádi s vámi zdarma probereme možnosti.