Píšeme pro vás o Instagramu ✍🏻

Jak pracovat s odkazy na Instagramu

Naučte se správně měřit prokliky z Instagramu pomocí UTM parametrů a vlastního rozcestníku. Získejte přehled...

Instagram umožňuje mít v profilu víc než jeden odkaz. Výhody a nevýhody tohoto řešení

Přidat více odkazů do profilů může znít lákavě. Jaké jsou výhody a nevýhody přidání více...

Meta v Česku ruší Obchody a funkci nakupování na Instagramu a Facebooku

V ČR již nebudeme moct hostovat obchod na své Facebook stránce nebo na Instagramu, ani...

Nejčastější důvody, proč se firmám a podnikatelům nedaří uspět na Instagramu

Proč se vám jako podnikateli nebo firmě na Instagramu možná nedaří? Co můžete udělat pro...

“Staň se ambasadorem naší značky”, aneb jak nenaletět na promyšlený podvod na Instagramu

Oslovila vás na Instagramu nějaká značka, abyste se stali jejím ambasadorem? Než nabídku přijmete, dejte...

Autenticita jako klíč k budoucnosti Instagramu a dalších sociálních sítí

Po dvouleté pandemii se lidé začínají zamýšlet nad vlastní autenticitou a hledají rovnováhu mezi online...

Vysvětlení dosahu na Instagramu

Co znamená dosah na Instagramu a jaká je ideální hodnota? Vše, co potřebujete vědět o...

Seznam více než 400 škodlivých aplikací, které kradou uživatelům Facebooku a Instagramu přihlašovací údaje

Společnost Meta letos detekovala více než 400 aplikací pro iOS a Android, které na lidi...

Znát pravidla soutěží na Instagramu se vyplatí

Je potřeba si jako firma nebo podnikatel uvědomit, že když pořádáte soutěž na Instagramu, je...