Časté přehmaty při propojování firemních účtů na Instagramu vedoucí až ke smazání dat

Lámete si hlavu nad tím, jestli je bezpečné přepínat profesionální účet z firemního na tvůrce?...

Jak se mění konzumace obsahu na Instagramu

Zjistěte, jak se vyvíjí konzumace obsahu na Instagramu s posunem k soukromým zprávám a klesající...

Jak pracovat s odkazy na Instagramu

Naučte se správně měřit prokliky z Instagramu pomocí UTM parametrů a vlastního rozcestníku. Získejte přehled...

Instagram umožňuje mít v profilu víc než jeden odkaz. Výhody a nevýhody tohoto řešení

Přidat více odkazů do profilů může znít lákavě. Jaké jsou výhody a nevýhody přidání více...

Meta v Česku ruší Obchody a funkci nakupování na Instagramu a Facebooku

V ČR již nebudeme moct hostovat obchod na své Facebook stránce nebo na Instagramu, ani...

Nejčastější důvody, proč se firmám a podnikatelům nedaří uspět na Instagramu

Proč se vám jako podnikateli nebo firmě na Instagramu možná nedaří? Co můžete udělat pro...

“Staň se ambasadorem naší značky”, aneb jak nenaletět na promyšlený podvod na Instagramu

Oslovila vás na Instagramu nějaká značka, abyste se stali jejím ambasadorem? Než nabídku přijmete, dejte...

Autenticita jako klíč k budoucnosti Instagramu a dalších sociálních sítí

Po dvouleté pandemii se lidé začínají zamýšlet nad vlastní autenticitou a hledají rovnováhu mezi online...

Vysvětlení dosahu na Instagramu

Co znamená dosah na Instagramu a jaká je ideální hodnota? Vše, co potřebujete vědět o...