Vyplatí se B2B prezentace na Instagramu?

Kdy a pro koho je Instagram v B2B prostředí efektivní platformou pro marketing. Odhalte, jaké...

Opakující se obsah: Proč metoda “copy-paste” na sociálních sítích ztrácí své kouzlo

Zjistěte, proč opakující se "copy-paste" obsah na sociálních sítích jako Instagram, Facebook a LinkedIn ztrácí...

Máte už dost reklam? Facebook a Instagram nyní v Evropě nabízí možnost předplatného

Máte už dost reklam na Instagramu a Facebooku? Přečtěte si, jak novinka v podobě předplatného...

Časté přehmaty při propojování firemních účtů na Instagramu vedoucí až ke smazání dat

Lámete si hlavu nad tím, jestli je bezpečné přepínat profesionální účet z firemního na tvůrce?...

Jak se mění konzumace obsahu na Instagramu

Zjistěte, jak se vyvíjí konzumace obsahu na Instagramu s posunem k soukromým zprávám a klesající...

Jak pracovat s odkazy na Instagramu

Naučte se správně měřit prokliky z Instagramu pomocí UTM parametrů a vlastního rozcestníku. Získejte přehled...

Instagram umožňuje mít v profilu víc než jeden odkaz. Výhody a nevýhody tohoto řešení

Přidat více odkazů do profilů může znít lákavě. Jaké jsou výhody a nevýhody přidání více...

Meta v Česku ruší Obchody a funkci nakupování na Instagramu a Facebooku

V ČR již nebudeme moct hostovat obchod na své Facebook stránce nebo na Instagramu, ani...

Nejčastější důvody, proč se firmám a podnikatelům nedaří uspět na Instagramu

Proč se vám jako podnikateli nebo firmě na Instagramu možná nedaří? Co můžete udělat pro...