Funkce označování placeného partnerství má primárně usnadnit transparentnost placených spoluprací mezi firmami a Influencery na Instagramu.
Můžete označovat placenou spolupráci v obsahu na profilu, dále v Instagram Stories a nově také v IGTV videích.
I když funkce „Značkový obsah“ není stále dostupná všem uživatelům na Instagramu, pro ty z vás, kdo už k nim máte přístup, je nyní k dispozici další možnost označování a to v IGTV videích.

Jak vidíte v obrázku výše, firemní profily a profily tvůrců na Instagramu mají ve vybraných zemích k dispozici možnost ve svých IGTV videích označit předem schváleného „partnera“, tedy Instagramový profil.
V záhlaví IGTV videa se lidem na Instagramu objeví hláška: „Placené partnerství s…..“.
Sledovanost IGTV roste
I přesto, že se IGTV doposud nestala klíčovým místem pro sledování videí, sledovanost roste.
V únoru Instagram rozšířil možnost zveřejňovat náhledy IGTV videí na homepage a ve vašem feedu, což výrazně napomáhá zviditelňování obsahu.

Pro koho je tato funkce užitečná?
Především pro podnikatele nebo značky, které se snaží propagovat své produkty nebo služby pomocí Influencerů na Instagramu.
V této oblasti Instagram podniká veškeré kroky, aby tyto spolupráce oběma stranám usnadnil.
Díky označování placené spolupráce také v IGTV videích si budou moct Influenceři dovolit zpeněžit svůj obsah na další úrovni.
Na straně firem to značně usnadní prohlížení statistik a přesnější vyhodnocování spolupráce s Influencery.