‹ Zpátky na blog

Konference pořádaná Amazing Places v Praze a Mikulově ukázala hoteliérům a restauratérům, jak pracovat s Instagramem

Projekt Amazing Places rozhodně nepatří mezi novinky. Je to silný projekt, který založil Petr Kotík před pár lety a společně se svým týmem objevuje a vybírá inspirativní, jedinečná a originální kouzelná místa z celé ČR.

A protože jsou v jejich portfoliu především hotely, penziony a chalupy, Petrův nápad uspořádat konferenci o online marketingu byl naprosto správný krok, jak prohloubit vztahy s partnery a přinést jim čerstvé a praktické informace přímo pro jejich potřeby.

Když Jana Olšovská z Amazing Places před několika týdny dávala dohromady koncept konference pro jejich partnery a čirou náhodou jsme se ve správnou dobu potkali.

Slovo dalo slovo a já přijala pozvání stát se jedním z řečníků na jejich akci, která proběhla v Praze a Mikulově.

Téma konference: Jak efektivně spravovat Facebook a Instagram, jak vyprodat hotel/penzion online

Pražská konference 29.května a Mikulovská 12.června měla stejný program a přednášející (kromě Dominika Feriho, který se bohužel na Mikulovskou nemohl dostavit) měli připravenou hromadu šťavnatých informací.

Petr Kotík – zakladatel projektu Amazing Places představil novinky projektu, vize a cíle. Jednou z novinek je spuštění Amazing Places i na Slovensku, na to se dost těším.

Filip Truhlář zase moc hezky představil aktuální možnosti, které nabízí sociální síť Facebook a pomocí praktických příkladů majitelům hotelů a penzionů nastínil, jakým směrem by se měli ubírat a jak by mohli sociální síť využívat efektivně.

Po obědě jsem si s Janou Olšovskou stoupla před projektor s tématem Instagram – tedy kdy se vyplatí do něj investovat a kdy ne.

Jana si vzala na starost praktickou část, kde účastníkům ukázala, jak využívá Instagram Amazing Places a co mu to přináší.

Dominik Feri přispěl se zajímavým tématem “Influenceři – využití, dopad a trendy” a nastínil účastníkům, jak to vlastně ve světě Influencerů chodí, co jim mohou nabídnout a co od nich mohou přítomní účasnitci očekávat.

Vyvrátil některé mýty a poměrně trefně několika případovkami vysvětlil, jak si vede Influence-marketing v Čechách.

 


Závěr semináře patřil Jaromíru Pažoutovi z Bookassist s tématem “Jak správně propagovat svůj hotel/penzion online”.

Jaromír je jeden z předních expertů pro internetovou hotelovou strategii a hovořil o tom, jak si vybudovat přímý online prodej, jak správně využít web, jak optimalizovat viditelnost online nebo jak snížit závislost na třetích stranách (Booking.com, Trivago…)

I přes úmorná vedra po oba termíny panovala skvělá nálada, hromada praktických informací a za nás hodnotíme akci velice pozitivně 🙂

Velký dík patří Petru Kotíkovi za zajištění skvělého občerstvení.

V Mikulově nám ugriloval oběd Marcel Ihnančák

Mikulov byl pro mě o něco víc „exotičtější“ výběrem místa i vinařskou atmosférou. Měla radost za příležitost se v hotelu Tanzberg potkat s Marcelem Ihnančákem a ochutnat jeho gastronomii.

Marcel připravil skvělý a lehký sobotní oběd alá grilovačka a nechyběla ani výborná vína z místních vinařství.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *