‹ Zpátky na blog

Co byste měli udělat, když máte deaktivovaný instagramový účet?

Co mám dělat, když mám deaktivovaný instagramový účet?

Aktualizace 12.9.2024:

Pokud hledáte informace o tom, co dělat, když vám Instagram nebo Facebook zablokuje účet, připravili jsme nový článek s praktickými tipy a zkušenostmi od uživatelů. Pro více informací klikněte zde.

Chcete se podívat, co je nového na Instagramu, ale po spuštění aplikace na vás vyskočí hláška o deaktivaci vašeho účtu? Nedaří se vám přihlásit k vašemu účtu i přesto, že jste byli před hodinou aktivní? Jak v takových situacích postupovat?

Když se zobrazí upozornění

Pokud máte instagramový účet deaktivovaný, zobrazí se vám při pokusu o přihlášení zpráva přes displej telefonu.

Účty, které nedodržují Zásady komunity nebo Podmínky použití, mohou být deaktivovány bez varování.

Ať už samotný Instagram, tak my v BGRAM, vřele doporučujeme, abyste si pozorně přečetli Zásady komunity a zkontrolovali příspěvky na všech účtech, které jste vytvořili.

Zamiřte do Nastavení, vyberte možnost „Účet“ a vyberte nabídku „Stav účtu“. V této části se dozvíte, pokud by nějaký z vašeho obsahu porušoval pravidla.

Nezapomeňte, že účet, který opakovaně porušuje zásady komunity nebo podmínky použití, může Instagram trvale odebrat.

Máte pocit, že jde o omyl a nic jste neporušili?

Pokud se domníváte, že byl váš účet deaktivován omylem, můžete se proti tomuto rozhodnutí odvolat.

To uděláte tak, že spustíte aplikaci, zadáte své uživatelské jméno a heslo a budete postupovat podle pokynů na displeji.

Když se vám nezobrazuje zpráva o deaktivaci účtu, je možné, že máte potíže s přihlášením.

Ve většině případů Instagram vyřizuje tyto žádosti do 24 hodin od nahlášení. Zbytečně nečekejte a žádost odešlete.

Pokud po vás Instagram vyžaduje textové zdůvodnění, vřele doporučujeme psát anglicky, žádost tím můžete výrazně urychlit.

Nejste si jistí vaší angličtinou? Nebojte se využít třeba překladač od Google, který pro tyto účely bohatě vystačí.

Pokud byl váš účet odstraněn vámi nebo někým, kdo má vaše heslo, nedá se nijak obnovit.

Můžete si založit nový účet?

Můžete. A dokonce si můžete vytvořit nový účet se stejnou e-mailovou adresou, jakou jste použili předtím, ale bohužel hrozí, že nemusíte dostat stejné uživatelské jméno.

39 komentářů “Co byste měli udělat, když máte deaktivovaný instagramový účet?

  1. Kristina píše:

    Mě se toto stalo u FB, že mi byl účet uspán. Ověřovací kód mi dojde, ale hlásí mi to, že propojený účet ton-atd nedodržuje pravidla. A že mám 174 dní na propojení do IG účtu. Děje se vám to na fb také?

  2. Lucka píše:

    Ahoj, narazila jsem v jiné diskusi na radu ZADAT/ZMĚNIT TEL. ČÍSLO PRO ZASLÁNÍ KÓDU NA VODAFONE TEL. ČÍSLO A ZABRALO TO! Kód přišel hned, musela jsem na přítele, já mám O2 a na pracovní T-Mobile mi to taky nešlo. Dejte vědět, zda to pomohlo 😊

  3. Dytrt, Daniel píše:

    Ano, dneska ráno jsem otevřel Instagram a také účet byl uspán. Čekám na ověřovací sms kód. Dokonce mám uspaný i facebookový účet

  4. Lenka píše:

    Dobrý den,

    bohužel jsem teď úplně ve stejné situaci. Předevčírem na mě vyskočila informace o tom, že můj účet byl dočasně deaktivován, protože jsem údajně porušila zásady, čehož si nejsem vědoma. Instagram mám dlouhých 7 let a sdílela jsem pouze své fotografie. Nikdy dříve jsem se s podobným problémem nesetkala. Přišel mi email s tím, že můj účet byl dočasně pozastaven, protože aktivita v něm porušuje zásady instagramu a, že se mohu odvolat, ovšem nikde už není napsáno, kam se vlastně mohu odvolat. Při snaze přihlásit se na můj účet se dostanu vždy do bodu zadejte své telefonní číslo a když jej zadám tak sms s ověřovacím kódem mi na telefon již nedorazí. Nyní jsem se dostala do fáze, kdy jsem musela čekat 24 hodin abych mohla zažádat o další ověřovací kód nicméně, uběhlo více jak 24 hodin a už nejde ani o nový kód zažádat, stále na mě vyskakuje informace o tom, že musím počkat 24 hodin. Upřímně je pro mě skličující představa, že svůj instagram již nikdy nezískám zpět, protože přeci jen mám na něm nespočetně mnoho fotografií, vzpomínek a přátel.

    Nevíte prosím někdo, kam se mohu odvolat nebo jak získat svůj účet zpět?

    Mockrát děkuji za jakoukoliv odpověď či radu a přeji krásný den :).

    • Daniela píše:

      Mám úplně stejný problém, pokud byste našla řešení. Byla bych moc vděčná, kdyby jste ho pak sem napsala.

    • Honza Malemkralem píše:

      Mám to stejně, dneska ráno se vzbudím a přesně tady toto. Měl jsem ještě účet soukromý, který mi taktéž uspali, tak jsem si zkusil založit účet nový, s novou emailovou adresou a po 10 minutách fungování mi uspalo i ten. Příspěvky vůbec nepřidávám, nepíšu žádné komentáře takže to fakt nechápu

    • Japrece píše:

      Ahoj, zkus zadat telefonní číslo někoho známého, když ti nejde kod na tvé. Pak ještě budeš muset skenovat obličej. Mně to Meta udělala na ig i fb. Vůbec nevím, jak se domakli, že jsem vlastníkem obou účtů

      • Katka Pavlíčková píše:

        Dovolím si doplnit informací, že je to samozřejmě jedna z možností. Jenom pozor, pokud má dotyčný člověk Instagram registrovaný tímto telefonním číslem, mohlo by dojít ke sloučení účtů do jednoho přihlášení. Stejně tak pokud má dotyčný aktivní dvoufázové zabezpečení svého/svých IG účtů, tímto mu je deaktivujete. Proto pozor, než cokoliv takového uděláte 🙂 Držím pěsti.

  5. Laura Krutkova píše:

    mě se teď stalo to samé. musim cekat 24hodin , instagram mi úcet deaktivoval s tim ze nenapsal zadne zduvodneni ani nic. mam soukromi ucet a fotky nedavam. nechapu jak si to muze vubec dovolit, nechapu uprimne jsem fakt nasr**a

  6. Michaela Jackson píše:

    Dobrý den, to samé se teď stalo před hodinou i mě a účet mám taky už přes 10 let založený na Instagramu. A nikdy jsem takové problémy neměla. Na telefon mě nedochází žádný ověřovací sms kód, sms s kódem nikde. Že taky už nejde požádat o další . Píše že můžu za 24 hodin znovu. Jestli vůbec příjde

    • Jana píše:

      Dobrý den, můžu se zeptat jestli jste problém vyřešila? Mne se stalo to stejné předevčírem. Kód na mail došel, ale na mobil poté ne.

  7. Lenka píše:

    Dobrý den synovi napsal ig uspan, nic špatného tam neměl a najednou byl účet pryč jakmile jsme dali telefonní číslo pro zaslání kódu tak nic nepřišlo. Děkuji moc

    • K píše:

      To samé se děje teď mně, na telefon mi nedochází žádný ověřovací kód a na centrum či podporu se nedostanu, takové problémy jsem ještě neměla a to mám instagram snad přes 10 let.

    • David píše:

      Mám ten stejný problém…sms s kódem nikde a už nejde ani požádat o další…píše že můžu za 24h znovu ale uběhlo už 28h a nic 😢

        • Lucie píše:

          Ahoj, stejný případ u mě ze včerejšího dne @luci_jen a nedaří se mi nikam proklikat ani dopsat. Také mi nedorazil kód SMS a na tom to celé stojí. Účet se tváří jako deaktivovaný.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *