Majitelé iOS zařízení budou nově za propagaci příspěvků na Facebooku a Instagramu platit poplatek

Meta zavádí nový poplatek za propagaci příspěvků na Facebooku a Instagramu z aplikaci v reakci...

Je dnes lepší dělat jednu sociální síť naplno nebo diverzifikovat úsilí na více platforem?

Rozhodování mezi zaměřením na jednu sociální síť nebo diverzifikací na více platforem? Zjistěte, jak minimalizovat...

Vyplatí se B2B prezentace na Instagramu?

Kdy a pro koho je Instagram v B2B prostředí efektivní platformou pro marketing. Odhalte, jaké...

Opakující se obsah: Proč metoda “copy-paste” na sociálních sítích ztrácí své kouzlo

Zjistěte, proč opakující se "copy-paste" obsah na sociálních sítích jako Instagram, Facebook a LinkedIn ztrácí...

Máte už dost reklam? Facebook a Instagram nyní v Evropě nabízí možnost předplatného

Máte už dost reklam na Instagramu a Facebooku? Přečtěte si, jak novinka v podobě předplatného...

Časté přehmaty při propojování firemních účtů na Instagramu vedoucí až ke smazání dat

Lámete si hlavu nad tím, jestli je bezpečné přepínat profesionální účet z firemního na tvůrce?...

Jak se mění konzumace obsahu na Instagramu

Zjistěte, jak se vyvíjí konzumace obsahu na Instagramu s posunem k soukromým zprávám a klesající...

Jak pracovat s odkazy na Instagramu

Naučte se správně měřit prokliky z Instagramu pomocí UTM parametrů a vlastního rozcestníku. Získejte přehled...

Instagram umožňuje mít v profilu víc než jeden odkaz. Výhody a nevýhody tohoto řešení

Přidat více odkazů do profilů může znít lákavě. Jaké jsou výhody a nevýhody přidání více...