Učíme na základě úspěchů i fuckupů stovek firem. 
Předáváme znalosti a zkušenosti druhých, ale i naše vlastní. Tak, abyste pomyslnými dveřmi k novým obchodním příležitostem na Instagramu prošli se vší parádou.

Když se řekne školení Instagramu s BGRAM, velmi rychle z našich webových stránek zjistíte, jak to u nás funguje a kolik to stojí.

Říkáte si: Co mi taková investice přinese? A vyplatí se mi?

Tady najdete odpovědi na všechny vaše otázky.

V první řadě je potřeba si uvědomit, že se nesnažíte spočítat návratnost investice do samotného prodeje vašeho zboží nebo služeb.

Měříte návratnost toho, jak snadno se před vámi dveře k novým obchodním příležitostem otevřou. Jen cvakne zámek? Nebo ho budete půl roku nebo rok amatérsky dobývat sponkou?

Jak to přepočítat na peníze?

K otevření zámku potřebujete čas (tedy peníze) a pak lidskou sílu, která ten čas využívá (víc nebo míň) ku prospěchu a užitku vaší firmy.

Představte si, že máte firmu, která chce nově propagovat své výrobky na Instagramu. Nemá žádná zákonná omezení propagace a splňuje pravidla komunity Instagramu. Pro zjednodušení vynecháme daně a další náklady okolo.

Tři z vašich zaměstnanců mají potenciál stát se in-house správci vašeho Instagram účtu.

Protože jen málokdy jsou lidé vytížení na plných 100 %, jsou dva z vašich zaměstnanců vytížení na 85 a třetí na 90 %.

Každému zaměstnanci platíte 30 tisíc měsíčně. Při přepočtu zjistíte, že za rezervní časový fond každý měsíc vyhodíte do větru 12 000 Kč, neboli 16 osobo hodin.

Když školíme menší tým – v tomto případě 2 exekutivci a jedna záloha – strávíme u úplných nováčků 6-8 hodin výuky. To je čas, za který získáte tři samostatně fungující lidi. A ti se kompletně postarají o firemní Instagram.

Takovou výuku běžně rozprostřeme do 2 měsíců.

Tím už dáváme po dobu 2 měsíců smysl velké části rezervního času vašich zaměstnanců, který v tuhle chvíli platíte “naprázdno”. Navíc už během výuky pomalu otevíráme dveře k novým obchodním příležitostem. Už první nakukování na síť může pozitivně ovlivnit vaše příjmy.

S uvedeným časovým rozpočtem se vám vyplatí balíček “osmička”. Osmička proto, že si kupujete 8 hodin času, který s námi smysluplně využijete v online spojení v průběhu dvou měsíců. Vyjde vás na 17 600 korun.

Protože školíme 2 plnohodnotné správce vašeho Instagramu a jednoho záložníka, hodně zjednodušeně vám vyjde náklad zhruba 2 900 Kč na osobu a měsíc.

Sečteno, podtrženo – investujete míň, než kolik každý měsíc platíte za nevyužitý čas vašich zaměstnanců. Ten mohou vaši lidé už v průběhu výuky pomalu využívat pro váš zisk.

Přímý zisk (z prodeje přes Instagram) může přijít několik týdnů, někdy i měsíců později. Firemní Instagram totiž není závod ve sprintu, ale spíš dlouhý maratonský běh.

Pomůžeme vám, abyste byli na svůj maraton dokonale připraveni. 
Pojďte do toho s námi. Bude vás to bavit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.